Διοίκηση Ποιότητας
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (TQM) είναι μια ολοκληρωμένη και δομημένη προσέγγιση της διοίκησης της επιχείρησης που επιδιώκει να βελτιώσει την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μέσω των συνεχών βελτιώσεων των διαδικασιών σε συνάρτηση με την συνεχή ανατροφοδότηση. Οι φοιτητές θα εξοικειωθούν με τις βασικές αρχές της Δ.Ο.Π οι οποίες είναι απαραίτητες για την επιτυχή λειτουργία ενός οργανισμού ή επιχείρησης.
Στόχο του μαθήματος αποτελεί:
- Η κατανόηση της έννοιας της ποιότητας.
- Η κατανόηση της έννοιας της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας.
- Η κατανόηση της αναγκαιότητας της εφαρμογής της Δ.Ο.Π σε όλες τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς.
- Η ικανότητα επιλογής των κατάλληλων στατιστικών εργαλείων για τον έλεγχο της ποιότητας.
- Η ικανότητα προσαρμογής και εφαρμογής ενός προτύπου ποιότητας (ISO)
Με την επιτυχημένη ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα μπορούν να:
- Ερμηνεύουν τη σημασία της Δ.Ο.Π.
- Προσδιορίζουν το κόστος της ποιότητας.
- Περιγράφουν την εξέλιξη της Δ.Ο.Π.
- Περιγράφουν εργαλεία για τον προσδιορισμό και την επίλυση προβλημάτων ποιότητας.
- Περιγράφουν βραβεία ποιότητας και πιστοποιητικά ποιότητας.
- Αντιλαμβάνονται την συνεισφορά της Δ.Ο.Π στην επιτυχία μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού.
- Αναγνωρίζουν τις ιδιότητες της φιλοσοφίας της Δ.Ο.Π.
- Αναγνωρίζουν τους ηγέτες στον τομέα της ποιότητας και την συνεισφορά τους
- Αξιολογούν την εφαρμογή συγκεκριμένου προτύπου ποιότητας σε επιχείρηση
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (TQM) είναι μια ολοκληρωμένη και δομημένη προσέγγιση της διοίκησης της επιχείρησης που επιδιώκει να βελτιώσει την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μέσω των συνεχών βελτιώσεων των διαδικασιών σε συνάρτηση με την συνεχή ανατροφοδότηση. Οι φοιτητές θα εξοικειωθούν με τις βασικές αρχές της Δ.Ο.Π οι οποίες είναι απαραίτητες για την επιτυχή λειτουργία ενός οργανισμού ή επιχείρησης.
Στόχο του μαθήματος αποτελεί:
- Η κατανόηση της έννοιας της ποιότητας.
- Η κατανόηση της έννοιας της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας.
- Η κατανόηση της αναγκαιότητας της εφαρμογής της Δ.Ο.Π σε όλες τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς.
- Η ικανότητα επιλογής των κατάλληλων στατιστικών εργαλείων για τον έλεγχο της ποιότητας.
- Η ικανότητα προσαρμογής και εφαρμογής ενός προτύπου ποιότητας (ISO)
Με την επιτυχημένη ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα μπορούν να:
- Ερμηνεύουν τη σημασία της Δ.Ο.Π.
- Προσδιορίζουν το κόστος της ποιότητας.
- Περιγράφουν την εξέλιξη της Δ.Ο.Π.
- Περιγράφουν εργαλεία για
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (TQM) είναι μια ολοκληρωμένη και δομημένη προσέγγιση της διοίκησης της επιχείρησης που επιδιώκει να βελτιώσει την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μέσω των συνεχών βελτιώσεων των διαδικασιών σε συνάρτηση με την συνεχή ανατροφοδότηση. Οι φοιτητές θα εξοικειωθούν με τις βασικές αρχές της Δ.Ο.Π οι οποίες είναι απαραίτητες για την επιτυχή λειτουργία ενός οργανισμού ή επιχείρησης.
Στόχο του μαθήματος αποτελεί:
- Η κατανόηση της έννοιας της ποιότητας.
- Η κατανόηση της έννοιας της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας.
- Η κατανόηση της αναγκαιότητας της εφαρμογής της Δ.Ο.Π σε όλες τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς.
- Η ικανότητα επιλογής των κατάλληλων στατιστικών εργαλείων για τον έλεγχο της ποιότητας.
- Η ικανότητα προσαρμογής και εφαρμογής ενός προτύπου ποιότητας (ISO)
Με την επιτυχημένη ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα μπορούν να:
- Ερμηνεύουν τη σημασία της Δ.Ο.Π.
- Προσδιορίζουν το κόστος της ποιότητας.
- Περιγράφουν την εξέλιξη της Δ.Ο.Π.
- Περιγράφουν εργαλεία για
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Δευτέρα, 08 Ιανουαρίου 2024
- Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2023
- Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2023
- Τρίτη, 12 Δεκεμβρίου 2023
- Τρίτη, 05 Δεκεμβρίου 2023