Μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα και τα φορητά μέσα με έμφαση στον Τουρισμό
Το μάθημα εξετάζει τη δημιουργία συγκεκριμένης στρατηγικής μάρκετινγκ ανάλογα με την ιδιαιτερότητα αλλά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε κοινωνικού μέσου λαμβάνοντας υπόψη τους χρήστες των δικτύων αλλά και το κόστος δημοσίευσης περιεχομένου. Αναφέρεται επίσης στις νέες δυνατότητες που δίνονται στις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς για προβολή των δραστηριοτήτων τους και άμεση επικοινωνία με τον καταναλωτή.
Το μάθημα «Μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα και τα φορητά μέσα» επιδιώκει να ενημερώσει τον μεταπτυχιακό φοιτητή για τα διαθέσιμα εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου σε μία ιστοσελίδα, στο Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Youtube και Tripadvisor. Επίσης, παρουσιάζονται τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων αλλά και της χρήσης των κοινωνικών δικτύων για τις μηχανές αναζήτησης (SEO - Search Engine Optimization).
Τέλος στο μάθημα πραγματοποιείται η χρήση εργαλείων για web analytics και αναλύεται ο τρόπος της χρήσης τους για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων αλλά και τον σχεδιασμό της ψηφιακής στρατηγικής της επιχείρησης.
ΛιγότεραΤο μάθημα εξετάζει τη δημιουργία συγκεκριμένης στρατηγικής μάρκετινγκ ανάλογα με την ιδιαιτερότητα αλλά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε κοινωνικού μέσου λαμβάνοντας υπόψη τους χρήστες των δικτύων αλλά και το κόστος δημοσίευσης περιεχομένου. Αναφέρεται επίσης στις νέες δυνατότητες που δίνονται στις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς για προβολή των δραστηριοτήτων τους και άμεση επικοινωνία με τον καταναλωτή.
Το μάθημα «Μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα και τα φορητά μέσα» επιδιώκει να ενημερώσει τον μεταπτυχιακό φοιτητή για τα διαθέσιμα εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου σε μία ιστοσελίδα, στο Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Youtube και Tripadvisor. Επίσης, παρουσιάζονται τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων αλλά και της χρήσης των κοινωνικών δικτύων για τις μηχανές αναζήτησης (SEO - Search Engine Optimization).
Τέλος στο μάθημα πραγματοποιείται η χρήση εργαλείων για web analytics και αναλύεται ο τρόπος της χρήσης τους για τ
Το μάθημα εξετάζει τη δημιουργία συγκεκριμένης στρατηγικής μάρκετινγκ ανάλογα με την ιδιαιτερότητα αλλά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε κοινωνικού μέσου λαμβάνοντας υπόψη τους χρήστες των δικτύων αλλά και το κόστος δημοσίευσης περιεχομένου. Αναφέρεται επίσης στις νέες δυνατότητες που δίνονται στις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς για προβολή των δραστηριοτήτων τους και άμεση επικοινωνία με τον καταναλωτή.
Το μάθημα «Μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα και τα φορητά μέσα» επιδιώκει να ενημερώσει τον μεταπτυχιακό φοιτητή για τα διαθέσιμα εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου σε μία ιστοσελίδα, στο Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Youtube και Tripadvisor. Επίσης, παρουσιάζονται τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων αλλά και της χρήσης των κοινωνικών δικτύων για τις μηχανές αναζήτησης (SEO - Search Engine Optimization).
Τέλος στο μάθημα πραγματοποιείται η χρήση εργαλείων για web analytics και αναλύεται ο τρόπος της χρήσης τους για τ
Σύνδεσμος απομακρυσμένης παρακολούθησης: https://meet.google.com/fwg-ktzk-gdd
meet.google.com/njp-cnse-wit
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Πέμπτη, 06 Απριλίου 2023
- Δευτέρα, 27 Μαρτίου 2023
- Τετάρτη, 26 Μαΐου 2021