Μάρκετινγκ και Διαχείριση Περιεχομένου με έμφαση στον Τουρισμό
Το Μάρκετινγκ και Διαχείριση Περιεχομένου αναφέρεται σε εκείνες τις τεχνικές μάρκετινγκ που στοχεύουν στη δημιουργία και διανομή περιεχομένου για την προσέλκυση και εμπλοκή καθορισμένου κοινού-στόχου με σκοπό την κερδοφόρα δράση του πελάτη. Στόχος του μαθήματος είναι η εκμάθηση τεχνικών για τη δημιουργία και τη διανομή περιεχόμενου που απευθύνεται σε συγκεκριμένο ακροατήριο και να προκληθούν μετρήσιμες αντιδράσεις ή/και αλλαγή καταναλωτικής συμπεριφοράς στα κοινωνικά δίκτυα. Για τη δημιουργία περιεχόμενου είναι σημαντική η ανάπτυξη μιας στρατηγικής μάρκετινγκ που παίρνει υπόψη της το κοινό στο οποίο θα απευθύνεται το περιεχόμενο αλλά και τον προϋπολογισμό της επιχείρησης.
Το μάθημα «Μάρκετινγκ και Διαχείριση Περιεχομένου» επιδιώκει να ενημερώσει τον μεταπτυχιακό φοιτητή για τις τεχνικές δημιουργίας περιεχομένου σε μία ιστοσελίδα, στο Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Youtube και Tripadvisor. Επίσης, αναλύονται οι τρόποι βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων αλλά και της χρήσης των κοινωνικών δικτύων για τις μηχανές αναζήτησης (SEO - Search Engine Optimization).
Τέλος στο μάθημα εξετάζεται η χρήση των web analytics για την αξιολόγηση της επιτυχίας της κοινής χρήσης του περιεχομένου. Η χρήση των web analytics μπορεί να βοηθήσει στον καλύτερο σχεδιασμό και δημιουργία νέου περιεχομένου ανάλογα με τις προτιμήσεις των χρηστών.
ΛιγότεραΤο Μάρκετινγκ και Διαχείριση Περιεχομένου αναφέρεται σε εκείνες τις τεχνικές μάρκετινγκ που στοχεύουν στη δημιουργία και διανομή περιεχομένου για την προσέλκυση και εμπλοκή καθορισμένου κοινού-στόχου με σκοπό την κερδοφόρα δράση του πελάτη. Στόχος του μαθήματος είναι η εκμάθηση τεχνικών για τη δημιουργία και τη διανομή περιεχόμενου που απευθύνεται σε συγκεκριμένο ακροατήριο και να προκληθούν μετρήσιμες αντιδράσεις ή/και αλλαγή καταναλωτικής συμπεριφοράς στα κοινωνικά δίκτυα. Για τη δημιουργία περιεχόμενου είναι σημαντική η ανάπτυξη μιας στρατηγικής μάρκετινγκ που παίρνει υπόψη της το κοινό στο οποίο θα απευθύνεται το περιεχόμενο αλλά και τον προϋπολογισμό της επιχείρησης.
Το μάθημα «Μάρκετινγκ και Διαχείριση Περιεχομένου» επιδιώκει να ενημερώσει τον μεταπτυχιακό φοιτητή για τις τεχνικές δημιουργίας περιεχομένου σε μία ιστοσελίδα, στο Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Youtube και Tripadvisor. Επίσης, αναλύονται οι τρόποι βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων αλλά και της χρήσ
Το Μάρκετινγκ και Διαχείριση Περιεχομένου αναφέρεται σε εκείνες τις τεχνικές μάρκετινγκ που στοχεύουν στη δημιουργία και διανομή περιεχομένου για την προσέλκυση και εμπλοκή καθορισμένου κοινού-στόχου με σκοπό την κερδοφόρα δράση του πελάτη. Στόχος του μαθήματος είναι η εκμάθηση τεχνικών για τη δημιουργία και τη διανομή περιεχόμενου που απευθύνεται σε συγκεκριμένο ακροατήριο και να προκληθούν μετρήσιμες αντιδράσεις ή/και αλλαγή καταναλωτικής συμπεριφοράς στα κοινωνικά δίκτυα. Για τη δημιουργία περιεχόμενου είναι σημαντική η ανάπτυξη μιας στρατηγικής μάρκετινγκ που παίρνει υπόψη της το κοινό στο οποίο θα απευθύνεται το περιεχόμενο αλλά και τον προϋπολογισμό της επιχείρησης.
Το μάθημα «Μάρκετινγκ και Διαχείριση Περιεχομένου» επιδιώκει να ενημερώσει τον μεταπτυχιακό φοιτητή για τις τεχνικές δημιουργίας περιεχομένου σε μία ιστοσελίδα, στο Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Youtube και Tripadvisor. Επίσης, αναλύονται οι τρόποι βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων αλλά και της χρήσ
Σύνδεσμος απομακρυσμένης παρακολούθησης: https://meet.google.com/cwd-szze-bkk
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Τρίτη, 29 Μαρτίου 2022